Stronger than me!


Amy Winehouse - Stronger than me
Översättning:

Du borde vara starkare än mig
Du borde vara här 7 år längre än mig
Vet du inte att du borde vara ''mannen''
Ingen bästis i jämförelse av vad du tror jag är

Du vill alltid prata igenom saker- jag bryr mig inte!
Jag måste alltid trösta dig när jag är där
Men det är vad jag behöver dig att göra- stryka din hand på mitt hår!

För jag har glömt allt av unga kärlekens roande
Känna mig som en tjej, men du är min tjej-pojke

Du borde vara starkare än mig
Men istället är du svagare än en frusen kalkon (eeh jaha? hahaha:D)
Varför sätter du mig alltid i kontroll?
Allt jag behöver är att min man lever upp till sin roll
Du vill alltid prata igenom saker- jag är ok
Jag måste alltid trösta dig varje dag
Men det är vad jag behöver dig att göra- är du bög?

För jag har glömt allt av unga kärlekens roande
Känna mig som en tjej, men du är min tjej-pojke

Han sa ''Jag lät dig förtjäna respekten.
Jag trodde du hade många läxor att lära dig.''
Jag sa ''Du vet inte vad kärlek är- lär dig!''
Det låter som om du läser från någon annans trötta manus

Jag kommer aldrig träffa din mamma någon gång
Jag vill bara sno din kropp över min
Så berätta för mig varför du tycker det är ett brott

För jag har glömt allt av unga kärlekens roande
Känna mig som en tjej, men du är min tjej-pojke

Du borde vara starkare än mig
Du borde vara starkare än mig
Du borde vara starkare än mig




Kommentarer:

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback