simning ..



Hej!
Idag ska vi simma med klassen, och en annan klass. Är lite nervös faktiskt för jag kan ju inte dyka :P Äh, jag får dra på mig mitt stora självförtroende och skratta bort det. Brukar funka ;) Nej, jag skoja.
Sticker om en kvart. Ska träffas vid kassan tror jag! Jossan simmar på morgonen innan så hon väntar på mig i omklädningsrummet, söt <3

Idag efter skolan vet jag ICKE vad som händer. Mamma är ledig så kanske vi kan åka iväg och köpa dom där skorna på Skopunkten som jag så gärna ville ha? :) Får se vad hon har för planer. Annars kanske det blir något med någon kompis? Aa, jag vet inte, en får la se ..

Dagens klipp idag är med Paolo Nutini- i love him! Sååå jäääkla braaa. Han gör en cover på Amy Winehouse Rehab. Ni måste lyssna. Så grymt bra akustisk version :)

Ha det bra idag i alla fall
köss /jull

Kommentarer:

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback