dans-söndag!


dagens klipp: christoffer hiding, bäst, snyggast & helt sjukt underbar

hej hej.
idag har det vart en riktig slapp-söndag. Har kollat OC hela dagen och ska om ungefär en halvtimma iväg på danskurs med Ida. Efter det är det dansen. är lite slö idag så jag kommer la dö på en 2 timmar lång kurs men men .. får la gå :)

sitter och chattar med min morbror nu som ger mig lite terapi här. försöker ge honom lite också om hans kärleksliv, haha.

hoppas ni har en bra dag i alla fall. dagens klädsel kom inte igår för datorn var upptagen, men men .. inte idag heller, träning så. imorn när jag ska till GBG med Ida blir det! :)

puss/jull



Kommentarer:
Postat av: agisa

svar: haha, nej jag är bara ärlig.
Jag tror att du kommer lyckas JÄTTEBRA med det =)


Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback