thailand!

hej hopp!

har i thailand ar det fint :) kan inte saga sa mycket mer for det har precis regnat aven fast det var stekande hett idag pa stranden. plus att alla ar ute och ater nu men jag ar pa hotellet, ar lite dalig i magen, haha, ursakta men det har gatt over nu sa jag ska dra mig nerat till dom andra! Jag kommer hem den 13, sondag, eller ar det sondag da? jaja, da bloggar jag nog lite mer :)

Vi ar just nu i Koh Lanta och bara varan familj bor i en lyxbungalow pa stranden med dvd, dator, tv, jacuzzi, soffa, kylskap, haha mysigt :) Vi b;rjade resan med 2 dagar i Bankok, hur sletet, fattigt och smutsigt som helst. Det var inte bra tycker jag! Men Helena skulle sy upp klanning till sin student och pappa, Victor och Alex sydde upp kostymer. Vi var dar for att shoppa sa! Jag kopte inte sa varst mycket, eller jag vet inte. Jag kommer inte pa allt nu.

Sedan bilade vi till Koh Chang i 5 timmar. Koh Chang var det basta! Palmer, strand, turkost, skitvarmt vatten, hundvalpar overallt (AAAAHHHH!!!!!), go bar (Tapas Bar) med underbara manniskor! Dar var vi i 8 dagar. Sedan akte vi upp till Bankok igen och tog inrikesflyg hit till Koh Lanta (taxi & bat emellan). Har har det vart lite daligt vader o sa. Kom i torsdagskvall. Imorn ska vi ta bat till Koh Rok och typ snorkla. Sedan ska vi har vollybolltavling har ocksa! Sedan pa tisdag ska vi aka bat till Ao Nang, vara dar i 2 dagar. Sedan 15 timmar nattag till Bankok igen f;r att hamta klanningen och kostymerna. Jag tycker att resan har vart kul hittills saklart men sa bokigt att resa runt overallt med bilar, bat, taxi, flyg m.m.m. jag vill helst vara pa ett och samma stalle! 3 veckor i Koh Chang hade INTE skadat! 

Det ar asackligt har inne for vi bor ju i bungalow och vi har nagot konstig satin tak och det kommer typ in insekter dar sa att det sprasslar. uuusch!!

Nu far jag nog sticka bort till dom andra, jag mar ju inte daligt langre, sa har osocial kan man inte vara :)

Men det blaser ute, eller regnar det? (tittar ut). Oj, det blaser visst nagot enormt! Jaja. 

Hoppas ni dar hemma har det gott :) karlek till dom flesta! 

jull

Kommentarer:
Postat av: Idd

kärlek till dig med puss fia :)

2008-01-08 @ 08:08:29

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback