TJOSAN TROSAN

och god förmiddag! Vaknade vid 11 idag och fick fort abstinens (inget bra ordval här men) och fick smsa mina vänner och logga in på msn för att bestämma vem som skulle följa med mig till överby! Nu blev det Linda Fluffen som ska joina mig i alla affärer! Mamma kan dock inte köra ner mig tidigare så vi ska ses där nere vid halv 3. Ingen brådska alltså, kanske kan se lite SATC också :)

Dom här dagarna har jag inte mått så bra. Har haft ont i magen, någon konstig magont som känns som träningsvärk samtidigt som jag vart hungrig och illamående. Yr har jag också varit, och det var väl resultatet av en näseblod-attack igår när jag och Ida så mysigt satt och fikade på Espresso HOuse. Detta var ju något så pass skämmigt att jag fick försvinna in på Bokia för att ingen skulle se min blodiga nos! Usch, usch. Igår köpte jag en bh och strumpbyxor på stan, helt ointressanta plagg. Ska nog hitta något roligare idag! Jag mår bättre, jag kan faktiskt äta numera. Sitter med min andra macka nu så det går bra :)

Have a fortsatt nice day!

kiss
julll

Kommentarer:

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback