Sex and the City is the shit!


Jepp, jag fullkomligt love it! Kanske inte sådan stor besatthet som jag hade när jag ugglade OC-säsongerna dag ut och dag in, men så fort jag är i mitt rum och får tid över kollar jag på det. Ska strax upp och kolla klart andra skivan på 4e säsongen! Fick ju hela boxen har min bror i födelsedagspresent! Mycket kul att kolla. Min favvis är Miranda, är hon inte för skön? Nu är hon gravid med Steve också och ska BEHÅLLA barnet. Herregud, tänk Miranda som mamma! Den slarviga advokaten ska ta hand om en unge. Spännande :) Carrie gillar jag också såklart, hon är ju huvudrollen men jag tycker inte hon sköter the guys så bra. Nej, hon är lite knäpp. På tal om knäpp: Samantha! Gosh, hon ligger ju med olika killar i varje avsnitt! Hon är totalt sexgalen! Också har vi ju  Charlotte, hon är lite för pryd och redig för mig, men hon är skön ibland!


Kärlek
jull

Kommentarer:
Postat av: Emily

Helt sjukt bra, jobbigt att vänta så länge på filmen bara =/

Postat av: JAPSIfashion

filmen sen dååååå :)

2008-02-03 @ 20:14:35
URL: http://JAPSIfashion.blogg.se

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback