inhandlat!

79855-856
79855-85579855-85479855-85379855-85279855-85179855-85079855-84979855-848
Tjosan!
Dagen idag var jättekul o mysig med fröken Linda! Vi fick panik och sa att vi var tvungna att köpa i alla fall NÅNTING! Ops, efter det kom vi visst hem med en hel del! Eller i alla fall Linda som köpte ett par skor, strumpbyxor, en skjorta, en kofta och ett halsband. Jag kom hem med detta:
* Klänning (ska föreställa t-shirt med hög midja) Gina Tricot, 149 kr (i knoooow, alla kommer bära den, en sådan där produkt som står vid ingången med alla sorters färger till billigt pris men jag tyckte om den och jag får väl bära den på helgerna då inga andra jag är med har den :)
* Ring, H&M, 39 kr
* Skor, H&M, 98 kr (försök att bortse från mitt avskavda nagellack:)
* Läppbalm, Cubus, 98 kr (det där ''alla'' snackar om nu, men det var inte därför. Linda hade det i väskan och jag tyckte om det och då sa hon att det fanns på Cubus så .. ja, då var det bara att gå dit:)
* By the way köpte jag ju en bh igår och leggings! Det är dom jag har på mig. Tyvärr (?) får ni inte se bh:n men den kostar 169 kr på Lindex, och leggingsen/strumpbyxorna kostar 119 kr från Lindex.

Kära fadern kom med på en bild också! Yeah, yeah, nu ska jag upp o kolla Sex and the City as usual! Sista säsongen nu och det är såååååå bra:)

puss
jull

PS. mina nya gråa örhängen visar jag så käckt så på första bilden. köpte från Glitter, 79 kr, tre par örhängen i färgerna grått, rosa och lila :) DS

Kommentarer:
Postat av: E L L E

Jag köpte rosebud igår haha men det var för att mitt gamla var slut och man blir beroende!
PUSS


Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback