FREDAG!

Finally Fredag! Eller kanske inte? Jo, hela veckan har vart slapp o som vanligt på alla lov har jag vart så trött o inte gjort så mycket. Klart jag haft kul, men jag tycker det är roligare att ha kul på helger än på vardagar av nån anledning ..

Jaja, idag vaknade jag vid halv 11 och fick gå upp för jag och mamma skulle till stan och kolla på glasögonbågar till mig. Brodern skulle iväg till Linköping på fest så det var lite stress i huset imorse. Mamma skällde lite på mig i bilen på väg till stan för att jag skäller för mkt på henne och alltid är så sur. Jag bad om ursäkt (WOOAAAH, inte likt mig!! inte när det gäller mor i alla fall :) och jag ska förbättra mig! jag ska ha ''behandla andra som du själv vill bli behandlad'' i åtanke.

Föräldrar jobbar och bror bortrest = själv hemma = HÖJ VOLYMEN!!!!! Basen har bara härligt dunkat här hemma samtidigt som jag sitter och jammar med gitarren till och sjunger det högsta jag kan och hoppar omkring och dansar.. musik, musik är livet, livet. . just nu är det Stevie Wonder - Living for the city som går varm!

Mamma ringde förut och jag skulle visst köpa majs som hon hade glömt till tacosen ikväll! Jag ska bort till Jätten o köpa det + något gött för jag ska nämligen krypa ner i soffan och glo Sex and the city tills pappsen kommer hem, då ska vi laga tacos visst!

Nu ska jag sticka iväg, have a nice day, ni som nu läser detta, vilket är väl typ 0,00 stycken :)

krammmmm
jull

Kommentarer:

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback