dagens kläder

79855-84379855-844
79855-846
79855-845
blev dessa:
Jeans, begagnade
T-shirt, från George Michael-konsert
Kofta, H&M, 199 kr
Halsband, från Salem Al Fakir-konsert
Scarf, Kappahl, 25 kr i någon REA-korg
Klocka, från Thailand
Örhängen, från Thailand

Idag har jag och Jossan vart en sväng på stan! Vi gick mest runt men sedan tog vi en lunch/frukost på Espresso House. Scones & juice för Joss del och Oliver & fetaost-macka & juice för min! Sedan tog vi bussen hem och kollade på någon thriller med vampyrer. 30 days of night hette den. Josh Hartnett i huvudrollen. Jag var så jävla trött (somnade 1, vaknade 10) så jag kollade typ inget och Joss knappade på sin mobil så det var inget entusiastiskt filmtittande för våran del! Sedan skulle Joss åka och sälja lotter i Uddevalla. Och jag var så trött och hade sådan huvudvärk så nu, efter 1, 5 stort glas vatten, en alvedon, en klartgjord artikel och himla massans musik, har jag suttit här i 2 timmar. Kanske inte världens gladaste miner idag på dagens outfit, men äh, jag är ganska hetsig i vanliga fall så jag fick väl le på en bild då :) Faktiskt var jag inte beredd på första bilden så där kan ni inte klandra mig!
Förresten så kan jag inte ta helkroppsbilder! Det är skitsvårt. Jag har ingen avlång spegel som jag kan ta i (jag hatar spegel-bilder där kameran ska vara med, varför?, men är det enda lösningen för helkroppsbilder så vafan!) och när jag ska ställa kameran någonstans med självutlösaren så kan jag inte ställa mobilen lodrätt om ni förstår för den är rundan i kanterna och ramlar bara! Attans, så det får bli lite över-kropp och under-kroppsbilder. Hoppas ni ser plaggen i alla fall!

Imorn ska jag fika med Ida en stund på stan, och om jag hinner ska jag hem till Amanda! Hoppas det blir nudlar :) Hon sa kanske men hon är alltid lätt att övertala ;)

Ikväll blir det lungt. Faktiskt ganska tråkigt för jag har ingen lust till nånting och vad ska jag göra då? Ingen stor hysteri över mina kändisar (alltså typ kolla igenom High Chaparall-avsnitt med F&F för 1930:e gången, ingen stor lust i att sitta uppe och googla om Laleh eller Salem Al Fakir, och heller inget behov av att kolla på klipp på youtube med Amy Winehouse). Vad är det med mig? Tråkig människa har jag vart idag i alla fall!

Nu ska jag sluta babbla och fortsätta lyssna på Bo Kaspers Orkester, även fast jag inte har så stort behov av det.
PUSS
jull

Kommentarer:

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback