.. and now what?

hello!
åh, jag har ångest! vad ska jag hitta på idag? allvarligt talat har jag ingen aning! jag låg i sängen och tänkte; jag ska gå upp NU, ringa nån kompis och få nånting gjort med den och ha kul! men sedan tänkte jag; njaaeee, jag tar nog en dag i sängen med sex and the city. men sedan ville jag åka till farmor och farfar och hälsa på rikki också! fan, vad ska jag göra? klockan har hunnit bli 1 och halv 6 ska jag iväg och träna. vad ska jag göra innan? besvärligt detta ..

Jajajajajajajaja, gårdagen var mysig! Började med att Simon och Pettsson kom och hämtade mig helt oförväntat när jag stod i mjukisbyxor och schleten kofta och inte var klar. men klyftiga som dom är tvingade dom iväg mig utan att jag bytt om! haha ''jaja, jag ska bara upp o hämta mobilen!'' sa jag och sedan stack vi till Träffen där alla föräldrar var. Simons syster Sofia var där också. Jag, Simon, Sofia, Pettsson och Adam åt pizza och sedan stack Simon o P hem, Adam åkte till sina kompisar och jag och sofia åkte hem till mig med alla föräldrar och åt kaka. sedan åkte hon till sina kompisar så satt jag med en hel bunt vuxna och kollade på melodifestivalen och lite Grammy-gala! tyckte det var riktigt kul att Frida gick vidare, hon blev ju så glad. det var kul att det blev lite chock, att inte dom man hade tippat på skulle gå vidare .. :)

nu ska jag fortsätta filosofera över dagen, hoppas jag kommer fram till något vettigt i alla fall!

KÖSS
jull


Kommentarer:
Postat av: LISA

Tack så mycket, det värmer verkligen!! :)
Puss på dig,

Postat av: mathilda

en sex&the citydag låter riktigt mysigt!

2008-03-10 @ 19:15:51
URL: http://thildastyle.tjejsajten.se

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback