tröttttttt..

hejsan!
vet ni hur trött jag är eller? förmodligen inte, men jag är det. Idag ställde jag klockan på 7, och försov mig till tjugo i 8, 5 i 8 kom Ida, hann inte äta frukost, utan fick ta med mig en frukt och två mackor. Vi åkte till jobbet och jobbade till 1, då gick vi in till stan, fikade lite (var skithungrig, för brödet var inte gott) kollade sedan lite på skor och sedan lånade vi böcker på Bibblan. Måste ha gamla böcker till Svenskan :/ Skulle låna till David och Jossan, det var itne lätt. Jaja, skit sam.
Vi tog bussen hem och nu sitter jag här.
Igår fick vi lite kläder från jobbet, Remember Me heter företaget. Dom gör kläder till olika saker. Vi fick det här: En röd t-shirt, en vit t-shirt och en svarta jacka. Jackan och den vita är lite små men det funkar. Skitsnällt av dom! :)


Ikväll ska familjen till familjen Johansson. I know, vi är där jämt, så jag orkar inte följa med. Ida kommer hit i stället och vi ska se High Chaparall :) bääääst <3

ha en go lördag! :)
Puss

ps. Imorn börjar vi 10, lite sovmorgon i alla fall :D

Kommentarer:

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback