Recension av Flyboys

79855-465

Flyboys

Igår såg jag filmen Flyboys med James Franco (Spiderman) i huvudrollen. Den handlade om andra världskriget, om några killar som skulle bo på ett ställe och lära sig flyga, och kriga mot tyskarna. Deras flyglärare spelas av Jean Reno (Leon <- min favvofilm!). James spelar Blaine Rawlings, och han blir även kär i en fransk tjej; Lucienne. Tillsammans lär sig Lucienne, spelad av Jennifer Decker, amerikanska och dom blir kära.
Fasiken att jag somnade när det var 10 minuter kvar så att jag inte fick reda på slutet. Får fråga pappa om det sen :) Haha.
Den var ca 2 h och jag var så trött och oengagerad så jag orkade inte med den, men den får i helhet en 4, om jag skulle vart med på riktigt :)

Kommentarer:

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback