ÖNSKELISTAN


1. Denna sko från Skopunkten skulle jag mycket väl kunna gå runt i i höst/vinter. Eftersom den kostar 399 kr och ser både snygg och bekväm ut tror jag att det blir den i höst. tror och tror, man hittar oftast saker som man inte velat ha innan när man är ute bland alla affärer, men denna vill jag i alla fall HA får jag väl säga :)
2. Googlade bara på Topshop och då ploppade denna helt underbara klänning fram. Vet ingenting om den, om den finns kvar eller inte, men den ä såååå snygg.
3. Kate Moss modellar för TopShop och  jag älskar denna bild. Hon är ju rätt kort för att vara modell vilket gör att hon ser så bra ut i shorts och väst, lite så där lantligt cool. :)
4. Basker! Fan, jag lyckas aldrig hitta någon basker detta året, inte för att jag letat särskilt mycket men ändå. Haha. Hittade en på marknaden här i min stad men den var på tok för tantig på mig. Har en brun från förra året men den är inte så ''ullig'' eller vad man ska kalla det, den är lite platt.

Kommentarer:
Postat av: Idd

roligt! då kan vi ju ha samma skor :)


Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback