lunch!


Jag älskar mat, verkligen, men vad ska jag köpa till lunch nu? Jag kan ju inte köpa nåt o laga i ordning, och macka är för litet, det blir jag inte mätt på, och sallad har jag ätit redan i veckan, det finns 2 st olika på Hemköp som jag gillar och det är kycklingsallad och räksallad, och dom har jag redan ätit. Ska jag kanske satsa på en baguette? Det är jäkligt gott i alla fall. Ska köpa Fredagsbilagan också så att jag kan läsa lite skvaller medan.
Kom ''hem'' precis från en föreläsning på Innovatum, kunskapshuset i trollhättan, om ungdomar och deras internetvanor. så långtråkigt. satt/stod/vred mig i 45 min. och det var typ alla gymnasieelever som var där och gjorde massa grejer så man kände igen några. Lise-lott intervjuade några ungdomar till en enkät och ... vad heter han nu? ja, en kille i alla fall, eller man, han fotograferade.
USCH vad ointressant.
Nu ska jag gå på lunch.
puss!
PS: Fredrik Wikingsson svarade förut :) Jag ska få deras autografer :):):):)

Kommentarer:
Postat av: Natalie

Åh, blev så sugen på en subway-macka när jag såg bilden.. testa kalkon på parmesan/oregano-bröd, med extra ost, mkt majonäs och lite hotsauce! Divine..

Postat av: Anonym

gott hörru ! :D

2007-09-29 @ 00:08:46
URL: http://carolinefinglin.blogg.se
Postat av: Tobias

gott de ser ut :D

2007-09-29 @ 12:45:02
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback