i want.



Ska kika lite sen i affärer efter jag ''jobbat'' klart här på tidningen. Har därför kollat runt lite i ''stores'' på nätet och här mina favvisar, vad jag vill ha :)
1. Assnygga väska, lite lätt så där, 149 kr (fynd!) Lindex. Finns även i blått.
2. Svart pärl-halsband, 49 kr, Lindex. Hade ett sånt här från min mormor, men det gick sönder, så detta vill jag ha. Finns även i vitt, men för ''fint'' för mig ;)
3. Har hittat en basker på Kappahl för ynka 49 kr, vet inte om den är så snygg men jag får gå in och prova, finns i vitt, grått och svart- kommer nog satsa på grått. Man kan ju tyvärr inte kopiera från Kappahl's hemsida, men denser ungefär ut som den jag köpte förra året, en brun från Åhléns. Gillar den jättemkt :) Kan ta kort på den sen och lägga in.
!!
Fan, skoaffärerna har ju inga bra stövlar! Antigen ser dom ut så här med för mycket klack för för ''feminint'', eller så här: för horiga, eller så här; för grova och klumpiga, eller så här med för lågt skaft. Okej, alla dom här kommer från Wedins, men jag tycker inte någon annan skoaffär har bra utbud heller. Kanske är jag för kräsen? Nej, men vanliga stövlar! I skinn! Med låg klack! Med högt skaft! Inte för spetsiga! Inte för runda! Bara lagom! Bara okej! Och om jag hittar några som är bra, så är dom för dyra; jag har inte råd och mamma vägrar lägga ut så mkt på skor. Kanske är jag löjlig/kräsen, men jag tycker inte att det finns några skor som passar mig.
4. Men sedan har vi ju dom här :) Hittade dom, och hade ingen aning om att även Ida ville ha dom här, så jag tänkte ''jag vill inte härma någon och ha samma skor som någon annan'' och ångrade mig, men nu har hon också ångrat sig, så hon ska inte köpa dom. Ska jag? Kostar bara 399 kr på Skopunkten. Jag hari nte provat dom, det är alltid problem när man ska prova. Snygga i tidningen/hemsidan, fula IRL. Men får åka ut till Överby och testa :)
5. Dom här vill jag också ha. Så söta! Jag gillar lila ganska mkt, och speciellt sån här lite viollila, och det blir så matt och snyggt också för det är sammets-material, eller vad det nu är för mjukt material. Lisa har köpt dom här, och jag inspireras ganska mkt av henne, i want! Bra att dom är från Skopunkten, 3 betala för 2, you know :) Ska leta fram ett par till som jag vill (SKA) ha. Dom kostar 249 kr.
6. Dom här vill jag ha badly! Evelina har köpt ett par sådana här, kan inte köpa dom drf. Jag hatar att härma folk jag känner. Känns så.. äckligt och liksom kopierat. Nej, men hon passar verkligen skitbra i dom. Hon har sån stil; sjal i håret, shorts, linne, enkelt halsband och spetsiga ballerina. Hon hade det på sig en gång, skitsnyggt! Lite Mischa Barton över det hela. Fast på den där bilden så har ju inte Mischa ballerina som hon brukar. Orkade inte leta efter någon annan ;D Men dom där på bilden kostar i alla fall bara 99 kr. FYND!
7. Åh! Nej men oj! Dom här hittade jag nu. SÅ snygga. Det brukar var sån här ''look'' på ett par klackskor, men äntligen några utan klack. Dessa vill jag så supergärna ha. Nummer 4, 5 och 7 skulle jag kunna tänka mig att köpa på Skopunkten i 3 betala för 2. Dessa skor är en blandning mellan ballerina och riktigt sko typ. kul :)
Och nu gäller det bara att hitta en kappa till hösten..
5 minuter efter:
Äh. Hittade inge. Orkar inte heller. Slutar om 1 och en halv timme. Alla är upptagna och cheferna/handledare är på möte. VAD SKA JAG GÖRA? Får väl sitta här och ruttna tills jag slutar klockan 16. Sedan får jag gå till Oden (affärshus) och kolla i affärer :)

Pusshej!

Kommentarer:

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback