gode morgen!


Dagens Outfit:
Klänning, JC, 399 kr
Leggings, ICA, 39 kr
Pumpsstrumpor, 99 kr, Gina Tricot
Linne, från tidningen Glamour

Hej hoppsan!
Igår jobbade jag och Ida. Vi skulle bara bära in grejerna i lådor, det tog ca 3 timmar. 2 och en halv kanske. Sedan gick vi till Pressbyrån och jag köpte SOLO med Carolina Gynning på. Blev ganska besviken. Den var inte lika bra som den brukar, och ändå så var det jubilerings-nummer och skulle vara ''dubbelt så bra''. Jaja.
Jag förhörde Ida på spanska-orden på väg till Pressbyrån. Det var en bit. Och stackars city-tjejen fick gå runt barfota för det blev lite knöggligt att gå i klackar. Sötnöt!

Idag ska jag köpa färg hos frissan och sedan åka till jobbet med Ida och kolla i fall vi gjorde rätt med lådorna. Vi är lite klantiga så vi gjorde säkert fel! Jaja.
Sedan ska jag iväg till Joss och kolla Halloween och färga håret BRUNT (hjälp?) och sova där i kväll :D Imorn blir det DAAAANS!

Förresten så hade jag skitont i huvudet igår. Mamma blev orolig och kl 21 så hon att jag skulle duscha och lägga mig. Men jag klarar inte av att lägga mig så tidigt (om jag typ inte är döööööd). Tjötade med mamma lite och la mig kl 22. Ont i huvudet idag igen. STÄNDIGT DENNA HUVUDVÄRK! Fan, det här med skola, jobb, dans blir väldigt migrån-framkallande för mig. Hahah, nej men faaaan!

Nu ska jag dra till Ida. Idag i skolan blir det lugnt som vanligt hoppas jag :)

Puss!

Kommentarer:

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback