Georgia Rule- Recension

79855-480

Georgia Rule
Denna film såg jag igår kväll. Den handlar om 3 generationer. Georgia (Janes Fonda) som är mamma till Lilly (Felicity Huffman) som är mamma till Rachel (Lindsay Lohan). Rachel är en strulig 17åring som hoppat av skolan efter att ha gjort mindre önskevärda saker. Lilly skickar Rachel till hennes mormor Georgia och där är det inte så enkelt som Rachel tror. Hon får en jobb, måste lyda saker om det är en ''Georgia Rule'' osv. Hon träffar även en kille, och hon avslöjar att hennes styvpappa haft sex med henne.
Jag tycker att den här filmen var väldigt töntig! Tre skådespelerskor som är bra så länge dom gör sin roll, men handlingen försörde filmen. Så synd, för skådespelarna är bra. Rachels chef Simon på jobbet spelas av Dermot MulRoney också!.
Nej ,denna film får en 2 för helt värdelös handling.

Jag kan tänka mig att Lindsay är precis så här i verkligheten som i sin film. Modemedveten, kaxig, uppkäftig, van att få som hon vill, och killmagnet. Jag tänkte flera gånger ''så där är hon nog i verkligheten också!''.

Kommentarer:

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback