Filip & Fredrik <3


1. Filip & flickvännen Jennie som blond.
2. Fredrik & Filip som sommarpratare
3. Fredrik & flickvännen Johanna
4. Fredrik
5. Så sött kort! Dom ser ut som bröder :)
6. Filip & Sofi Fahrman.
7. Filip & flickvännen Jennie som brunett.

I really love this boys! Det finns inga bättre och roligare och snyggare och charmigare människor! Filip är den lilla, lite mer lugna, men ändå skojsamma typen, medan Fredrik pratar hela tiden och jämt är uppe i varv. Det är svårt att förklara. Dom är så olika, samtidigt som dom är himla lika. men men.
Filip är tillsammans med sin flickvän Jennie och Fredrik har dottern Pella tillsammans med sin fru Johanna. F&J och F&J :)
jag har träffat dom 1 gång. det var i stan när dom var här och signerade massa grejer. jag hejade på dom och tog dom i hand, sedan skrev dom till mig ''Till Julia. Take it easy'', och deras autografer.
i deras nya program boston tea party sjunger min pappa i husbandet, så han kom hem i natt efter att ha spelat in. han ska åka upp om ca 1 månad igen.
igår pratade jag med filip i telefon som jag skrev :) jag ska prata med fredrik nästa gång. hoppas jag att jag får iaf!
och jag vill sååååå gärna träffa dom, och dom vill faktiskt träffa mig också har dom sagt! ååh, i lovelovelove!

ps. Tycker ni Filips tjej passar bäst i mörkt eller blondt? Jag tycker verkligen båda!

Kommentarer:

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback