Beyoncé Knowles

79855-526


Jag gillar faktiskt Beyonce. Jo, jag gör det. Förr tyckte jag alltid att hon var en sån diva och att hon alltid skulle vara bäst. Men om man lyssnar på hennes låtar så är dom riktigt bra! Hon kämpar för alla kvinnor och skriver låtarna själv. Och sjunger fantastiskt bra! Synd att hon inte spelar något instrument bara. Men hon är ju duktig på att dansa!
Finns mycket kuliga bilder med Beyonce, här är några:
1. Modellbild, vacker.
2. Mamma Tina, syster Solange och Beyonce.
3. Beyonce när hon sjunger, så fin.
4. Beyonce och Naomi Campbell- skitlika!
5. Brunt eller ljusbrunt, vad tycker du hon passar bäst i?
6. Rakt eller krulligt, vad passar hon bäst i?
7. Söt
8. Beyonce med Shakira, som dom tillsammans gjorde Beautiful Liar.

Kommentarer:

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback