Bästa bloggarna :)

Blogg-hysterin är stor och jag har heller inte undgått att kika in på bloggar då och då. Ibland fastnar man och jag har blivit helt beroende av vissa bloggar. Dom här är mina favoriter:

www..kenzaas.blogg.se - Kenza skriver om sitt liv, mode och musik, och hon är så himla vacker. Det är kul att följa hennes vardag och jag kollar hennes blogg flera gånger om dagen :)
www.lisaplace.blogg.se - Lisa är jättelik Kenza till utseende, men är lite yngre. Hon har en jättespeciell och såå snygg stil, men hon skriver inte om sitt privatliv så mycket. Hon tar även kort och lägger in, och målar även. Hon är konstnärlig, den där Lisa :)
www.praliner.blogg.se - min bästa kompisar Idas blogg. Älskar att läsa vad hon gjort i vardagen och hon lägger ofta in snygga outfits som hon skulle vilja ha, eller bilder på kändisar. Goda praliner helt enkelt! :)
www.annamirjamaria.blogg.se - Engla's Showroom. Hon blev utsedd till Sveriges bästa modeblogg och nu har hon släppt en bok om sin blogg, från Nicotext. Hon har en liten dotter och skriver om sitt liv, kläder och mode. Jag kollar inte denna blogg så mycket men jag känner att jag börjar bli lite beroende eftersom jag suttit och kollat i den nu :) hon har också en liten dotter.
www.japsi.blogg.se - jag måste ju säga min och idas egna blogg. Vi har en tidning som heter JAPSI, och det är bloggen för den tidninge :) Vi skriver om kändisar, mode och skönthet. kolla in!
www.japsifashion.blogg.se - detta är också en JAPSI-hemsida, fast med mer fokus på kläder och mode. kolla in där också! :)
www.emmaria.blogg.se  - denna blogg har jag ofta förr kollat in för att få lite kändisnyheter och bilder, och den håller klass. kolla gärna in för att få se mkt kändisar :)

tack för mig!


Kommentarer:
Postat av: Cassie

Ska jag kolla in då :)


Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback