18 sept :D:D:D:D:D

hejjjj!
Idag börjar jag praoa kl 2 och ska sluta kl 9 eller 8 nån gång. Ska vara med och se när dom producerar tidningen (jag praoar på min stads tidning). Men Kristallen är ju ivkäll, där Filip & Fredrik ska vara med, så jag får spela in det om jag missar det. Well well..

Idag fyller brodern 18 år. Gud, vad fort detta går. Nu får han göra PRECIS som han vill. Grattis & puss!

Ska även få Veckorevyn om ca 1 kvart, blir gött och slappa framför den lite :)

Igår satt jag vid datorn och sedan läste jag lite Amelia och somnade ca halv 11! Jag vet, rätt onödigt när jag har så lång sovmorgon idag, men jag var så himlans trött och kunde inte bara vara vaken mer. Vaknade kl 10 bums.

På torsdag får jag barnbidraget och jag och Ida ska shoppa lite innan dansen på lördag. Vi har också pratat om att åka till GBG och shoppa, men vi har inte fått våra pengar från jobbet ännu (jobbade hos hennes faster på hennes företag i ca 1 vecka), så det blir på Höstlovet vi åker dit, v 44. Det här är vad jag vill ha:
79855-555

Titta vad jag hittade! Den här fick jag i present för 1 år sedan! Och den finns kvar :) Antingen så är det rea eller så är den skitbillig för den kostar 99 kr. Passa på! :D

nu ska jag kolla ifall VeckoRevyn har kommit, puss på er!

1. Klänning, H&M, 349 :-   
2. Mousse från Maybelline, Åhlens, 89 :- (rea!)
3. Klänning, H&M, 298 :-. Åååh, så fin!    
4. Sjal, H&M, 59, 50:-
5. Polo, vill definitivt ha en polo med en klänning över, 1 för 199 kr, 2 för 299 kr!              
6. AAAAAAASsnygg cardigan, Lindex, 199 kr

                 

Update:
Veckorevyn kom aldrig! Hahah. Då kommer den i morn :) Nu äter jag god glass,, mmm puss!

Kommentarer:

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback