Nyinhandlat!

79855-642

Kommit hem från en lovely day med Evelina på Överby. Slank fort in på Tippy och hittade massa fint, och fastnade för jackan på bilden. Attans att bilden blev så jäkla suddig på bilden på bara jackan. Displayen på kameran har gått sönder så den är helt vit. Därför kan jag inte se hur bilderna blir så jag får chansa på att dom blir bra när jag lägger in dom. Men men .. jackan är i alla fall mycekt snyggare i verkligheten, kostar 599 kr på Tippy. Ringde pappa så fick han komma och betala :) Haha. Köpte även den där vita koft-klänningen eller vad man ska kalla det? 199 kr på Tippy. Senapsgult sprang jag & Evve runt och letade efter i alla möjliga former. Ville ju ha ett par leggings men INGA affärer har ju! Någon som vet var man kan hitta? Jaja, inte så noga, jag hittade ju vantarna på Indiska för 19, 50 kr, så lite nöjd är jag :) Evve hittade en basker som jag genast blev kär i och jag övertalade henne att köpa den & använda den för den var skitsnygg på henne! Dock inte lika snygg på mig .. Men men.
Det var det! Ikväll blir kanske Heroes (alla säger att det är så bra, måste kika) och nu ska jag ääääta! :)
Pussis!

Kommentarer:
Postat av: N R 1 2 6

fina saker!=)


Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback