lista

Vad såg du på tv sist? Ehm .. hmm ..Boston Tea Party i måndags! :)
Vems blogg läste du sist? Den jag snodde denna lista ifrån.
Vad åt du sist? Något i skolan. Mat .. korv med klyftpotatis :)
Vem pratade du med sist? Papps.
Vem ringde du sist? Ida.
Vem messade du sist? Joss.
Vad läste du sist? läste o läste, jag läste väl ett stycke i piss-boken i skolan :P
Vem pussade du sist? skitlängesen ju, men Rikki, farmors och farfars hund :)
Vem kramade du sist? Joss. tror jag, jag klängde mig väl på henne ;D
Vem bjöd du sist på något? hmm .. ingen aning!
Vad köpte du sist? typ .. macka igår i skolan eller nåt.


jepp, jag har tråkigt :)

Kommentarer:
Postat av: Veronica

Jag kollade på det dära programet jag också idag :)


Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback