köpt! :)

79855-687
Usch, nu får jag inte slösa mer pengar. Måste spara till gbg-shoppingen med Ida på höstlovet! Kommer jag kunna hålla mig? Ja, om jag bara slutar att impulsköpa så jävla mkt så :) Jaja detta köpte jag:

1. Köpte vantar + typ varm grej för handen på H&M, 49 kr.
2. Mössa på H&M också, 59 kr.
3. Allt här då. Glömde ta kort på skorna, men dom är köpta på Skopunkten 149 kr. Det är dessa om du vill se dom stort.
4. Mössa + vantar.

Fan vad seriös jag ser ut. Hahahaha, och sista bilden blev inte frack! Jaja, strunt samma :) Ni ser även att jag har mjukisbyxor och t-shirt idag. Vi simmade nämligen med skolan idag (fick VG) så jag orkade inte ta på mig stela jeans efter :)

Ha en bra kväll :)
köss!

Kommentarer:

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback