Idol :(:(:(:(:(


Jag typ hatar Idol. Jag tycker det är vedervärdigt, om jag ska använda ett bra ord. Det sitter liksom tre jävla idioter som tror dom kan allting och pekar med pekpinnar och säger hur folk ska vara. ''Nej, du sjunger inte bra'' eller ''Du sjunger bra, men du borde bli lite sexigare'' eller ''Din klädstil är för jävlig, skaffa en ny stil!''. Asså jag blir så TRÖTTTTTTT på sån jävla skit. Det är väl bara bra att vissa ser konstiga ut medan andra bär designerkläder! Det är ju det som gör världen intressant och rolig. ALLA i Idol är ju samma! Tråkiga jävlar! Danny & Ola till exempel! Erik & Måns. 2007's Patrizia är en ny Agnes!
Okej att Idol går ut på att hitta/göra en stjärna, men håll personerna till SÅNGEN! Köper man skivor med en artist som har snygga byxor? Nej, det är MUSIKEN som är viktig! Jag fullkomligt hatar Idol. Det är det värsta upplägget jag vet. Anledningen till att jag ibland kollar är att jag gillar musik och att Christoffer är snygg, annars; fuck you, Idol!

Danny Saucedo & Ola Svensson

Måns Zelmerlöw & Erik Segerstedt

Patricia Helander. FOTO: Daniel Ohlsson/TV4
Agnes Carlsson & Patrizia Helander

Usch, trött på all jävla pop-musik nu. Kom in med lite nytt! Kom in med mer Laleh, mer Salem al Fakir, mer Marit Bergman, mer genialiskt speciella människor som har sin egna stil och inte är som alla andra!
Eller vad säger du?

Kommentarer:
Postat av: ELLINOR

hmm, good point!


Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback