hemma!


Jag & Ida på bussen ner till station. Ida på donken. Lagerhaus. Jag & Ida på Pour Bon. Jag dricker Idas latte. Ida och sin muffin.
hello!
hemma nu från en rolig shopping''tripp'' med Ida. Hälften av tiden vaar jag hetsig och tokig, hälften av tiden var såååå trött och ''huvudvärkig''. Usch, man ska ha bra humör om man ska storshoppa! :) Ja, storshoppat blev det väl .. kanske .. inte. Nej, men det blev:
* Tröja, Gina Tricot, 199 kr
* Svart nagellack, Cubus, 60 kr
* Halsband, Rut m.fl, 60 kr
* Hårnålar, H&M, 19,50 kr.
* Fotobok, Lagerhaus, 169 kr

Oj, det blev visst bara 5 grejer men jag var inte på så stort shopping-humör när det gäller kläder. Behövde en väska också, men hittade ingen. Vi tog spårvagnen till Myrorna, second hand-affären, men vad FAN var det för jävla affär? Fanns ju fan INGENTING! Sämsta på länge! Jag som sett så mycket coola människor med coola kläder därifrån. Jaja .. väska får jag väl köpa här hemma på Wedins eller något sådant om jag hittar nåt.

Nu ska jag upp och kolla på OC, säsong 2 (beroende:P), äta chips (stjärn-chipsen! min drog!) och skriva och pyssla i mitt nya album. Jag älskar det! puss på albumet!

och puss på er. Dansdöttrarna, fortsättning kommer imorn för er som vill läsa :)

/jull

Kommentarer:
Postat av: agisa

fina saker du köpt, gillar halsbandet mest =)


Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback