Filip & Linda <3


Måste bara lägga in ett litet inlägg om detta syskonpar som för mig är HELT otroliga! Filip vet ni ju som tidigare som läser min blogg, att jag fullkomligt älskar honom & Fredrik, men Linda? Hon är ju så himmla go! Jag älskar henne. Syskonen Hammar är dom bästa :) Dessutom är dom lika varandra också! Så söta.
Vad tycker du om dom?

Translation: I love Filip and Linda Hammar. I think they're lovely. What do you think about them?

Filip kan du se i Boston Tea Party på måndagar klockan 21.55 på kanal5 och Linda spelar in en ny säsong av I en annan del av Köping i sommar :)

Kommentarer:
Postat av: Idd

varför översätter du till engelska`?

Postat av: Fatima'

Naaw, Asså dom två är juh bara helt underbara .. Brukar inte kolla på mkt på fredrik&filips program, men har några enstaka ggr sätt köping som gått (går ?) på 4an ... Asså hon värkar så söööt .. Tycker verkligen om de programmet .. SÅ OERHÖRT söt är hon och hennes köping vänner ..

2007-10-08 @ 23:14:45
URL: http://Casshiie.blogg.se

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback