Dagens ..

79855-637

Hej hopp!
Dagens outfit består av:
Klänning, Cubus, 399 kr
Leggings, vet ej
Linne, Vero Moda, 79 kr.


Ushc, det är så fult när man ser linnet under, men vad ska man göra när man har en ''genomskinnlig'' klänning? Yeah well .. Ida är sjuk idag så det innebär att jag går till skolan lite senare. Haha, typ 10 min men ändå. Har matte första lektionen. USCH! Hatar matte.
Igår kom Amanda förbi med sina kusinerna sötnosiga hund Nilo. Satt & pratade lite och myste. Sedan ville Filip min kusin komma bort och spela lite Fifa 08, så han spelade det lite, vi satt och kollade på klipp med Filip & Fredrik och åt lite kvällsmat m.m.
Idag får jg Veckorevyn, annars blir det väl lugnt. Lite läxor också :( Jaja.. ha det bra!
puss

Kommentarer:

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback