dagens bruna.

79855-694

Ojojoj vilken jobbigt morgon det har varit. Steg upp tjugo över 7, stendöd typ. Sitter nu här och somnar typ. Tisdagar är verkligen det pissigaste finns. Världens längsta dag, plus att vi har typ 6000 lektioner idag också har vi HISTORIA-PROV! Uuuuuuuuuuuusch. Pluggade i typ 3,5 timme igår och jag fattar ju lite men känns som jag behöver en dag till på mig.
Jajaj, här är dagens outfit:
Klänning, Cubus, 399 kr
Strumpbyxor, ICA, vet ej pris
Linne under, köpt i Berlin

Nu måste jag sticka till Ida! Vad tyckte ni om Boston Tea Party igår? :)


Kommentarer:
Postat av: Anonym

skit fina kläder. är det inte dags att uppdatera din novell, dansdöttrar tror jag den hette ? :) skit bra värkligen !

2007-10-23 @ 17:28:36

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback