Boston Tea Party!


Här är några bilder från Boston Tea Party-inspelningen. Orkar inte berätta allting men kort och gott; min pappa sjunger i husbandet så det är därför jag har dom här bilderna från inspelningen. ÄLSKAR filip & fredrik! Åååh, vad tycker du om dom? Jag har haft en liten ''debatt'' eller vad man ska kalla det, jag frågade folket vilka dom gillade bäst utav filip & fredrik. Ungefär 70% tyckte fredrik, 15% tyckte filip och 15% tyckte båda. Jag håller med dom där 15%: båda är lika bra! Deras program Boston Tea Party går ikväll 21.55 på kanal5 :) MISSA INTE!

1. Middagen efter där alla tackade teamet och hade en liten farväl-middag.
2. Fredrik & Filip skriver vackra ord till mig på idol-kort :)
3. Fredrik och alla andra får smink i logen.
4. Massa djur kommer in i studion då ämnet på programmet är ''Djur'' och Filip håller isär två getter. Hahah!

Kommentarer:
Postat av: Anonym

vad roligt! gillar verkligen det programmet

Postat av: Cass'

Ooooh, Fredrik är så jävla snygg.. brukar kolla på deras prgram o OO .. HAN ÄR HEEEEEEEET :D .. <3

2007-10-01 @ 21:16:23

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback