Back to black!

79855-641

Vilken tråkig människa jag är idag. Haha, så otroligt svart & tråkig.
Idag i skolan var det som vanligt. Lite speciell men annars inget :)
På sista lektionen satt jag, Jossan, Pontus och Johan och pratade och Pontus bara:
- Jossan, du är så jävla bortskämd!
Jossan:
- Neeej!
Pontus:
- Jo, du får fan allt du pekar på!
Jossan:
- Nej!
Pontus:
- Jo, jag och Julia är lite så här normala, men du har fan alltid dyra kläder på dig o sånt.
Jossan:
- Julia får massa grejer!
Johan:
- Ja men Julias farsa sjunger ju fan i Boston Tea Party.
(Johan börjar sjunga på Boston Tea Party-låten).

Jahapp, nu tror alla att jag är miljonär för pappa sjunger lite. Detta var ju hetsigt!
Idag ska jag & Evelina iväg till Överby. Jag skaaaaaa spara mina pengar till shopping-resan till GBG med Ida, men känner att om jag hittar något käckt idag får jag fasiken slå till :) Evve sa att hon inte hade några pengar, men men.. Det är kvällsöppet idag till 22.00 så man får ju passa på :)

Imorn är det origentering i Slätthult. Vem orkar? Jossan ska på simtävling & FAAAAN om Ida är sjuk i morgon också. Frågade Mathilda om vi kunde springa ihop (man ska springa 2 eller 3) men den pluggisen måste ju vara själv och visa att hon är så bra ;) Haha, alla andra i min klass är sletna, förutom killarna, men dom vill väl inte ha med tjatiga mig. Äh, får fråga Simon eller nån.
Nu ska jag slå en pling till Evve, men vi höres & synes :)
Puss!

Kommentarer:
Postat av: julia

Visst har jag fint namn! :) jag tycker desamma om deej! haha.. Jag käner i gen ditt namn
..hmm..hah..jaa laleh är bra (Y)


Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback