AMY WINEHOUSE!


Fy fan vilken stjärna, fy fan vilken låtskrivare, FY FAN vilket sångare! Hon är heeeelt otrolig. Jag älskar henne! Jag har aldrig hört någon så unik och cool som hon. Hon
knarkar, slåss, dricker och har en jävla boll på huvudet, men vadå? Hon är känd för sin musik och det är den vi ska hylla. JÄVLAR vad hon är bra! I looooove.
Till och med världens bästa sångare George Michael (var på hans konsert i somras- asbraaa!)  har sagt att han aldrig har hört något så bra:
''Hon är den bästa sångerska jag nånsin har hört. Vi borde supporta henne istället för att trycka ner henne. Hon har en fantastisk röst och är en sådan talang att vi måste pusha henne''.
That's right!
AMY WINEHOUSE <3
Vad tycker du om Amy?
''

Kommentarer:

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback