hårkontroll!

Postat av: Sannis

vad kostar dom dära pillrerna för håret ? :)

och hur mycket snabbare växer håret?


Hårkontroll bionutrin 120 tabletterSannis!

Hårkontroll kollade jag upp vad det kostade och det stod 134 på en sida och på en annan sida kostade dom 129 kr, så det är väl alltifrån 100 till 150 kr skulle jag tro. Håret växer normalt 0,33 mm/ per dygn och Hårkontroll hjälper håret bara att glänsa mer och inte vara så risigt och tråkigt, men det ökar växten snabbare också. Naglar och hy är Hårkontroll för också, få starkare naglar som inte skivar sig osv. Men jag har som sagt inte testat det, eller vadå som sagt, har jag sagt att jag inte testat det? Well .. jag ska köpa det imorn eller i veckan i alla fall så ska jag återkomma om hur det var :) På återseende! :)

Kram
Julia


Kommentarer:
Postat av: Sannis

tack för att du svarade på min fråga ! men jag har en till, sorry om jag är till besvär. men växer ALLT hår på kroppen, eller vara det som är på knoppen ?:)

2007-11-05 @ 15:28:32

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback