Gemma Ward


Bilderna kanske blir lite dåliga när dom är minitatyrer och ni trycker upp dom, men jag hopaps ni ser Gemma Wards otroliga utstrålning och söta ansikte. Hon ser så himla, himla speciell och enkel ut på samma gång, och hon kan verkligen vara allt- söt prinsessa, snygg tjej, cool med sotiga ögon, vacker med blommor .. Jag älskar hennes utseende, även fast utseenden är helt oväsentliga .. Håller ni inte med om att Gemma är helt fantastiskt vacker?

Hann inte med någon dagens outfit imorse för jag råkade sova lite för länge, eller pappa väckte mig inte. Hade kemi-förhör idag, gick la sådär men jag får väl G hoppas jag, sedan Innebandyturnering. Jag, Jossan, Ida och Sanna var i lag (Sara och Emma skolkade som vanligt), vi var ''The Gliders'' haha, alla hade strumpor på sig, alla är ju seriösa med skor, men vi kan inte vara seriösa. Då känner man sig så .. töntig :)

Imorn är det spanskaprov men det tar jag ikväll, nu måste jag få lite artiklar, sagor och grejer gjort här! Ååh, jag är så sugen på att skriva ..

Ha en bra dag allaesammans, ta er igenom de lååånga tråååkiga tisdagarna!

/jull

Kommentarer:
Postat av: L I S A

Hon är helt otroligt vacker!
Hon måste vara bland de vackraste kvinnorna i världen!

Kram :]


Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback