frågor :))

har du sett din bästa vän gråta?
ja.. hehe :)
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
inga :/
vad åt du senast?
skinkmacka :D
har du varit med i någon rättegång?
nopp, tacka vet ja det.
är du polare med grannarna?
ja, självklart :D
vilka språk pratar din mamma?
svenska o bad engelska ;)
vilka länder har du bott i?
bara sverige än så länge :/
när åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
hm.. vet inte.. :/
gay?
haha inte sexuellt sett men jag är töntig hela tiden så man kan väl kalla mig gay :P
har du däckat/spytt för att du har druckit?
nopp
har du äggat någon?
vad är det? :P
har du täckt någons hus med toalettpapper?
ahah noooooo
suger det här?
lite :P
har du varit på stranden?
oja :P
minns du dina musiklärares namn?
musik är för underbart för att glömma bort deras namn så ja :P
hur bra är din syn?
dålig :/
har du varit på party?
mm :D
skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
nej, rädd för hajar :/
vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
roligt. :)
har du varit utomlands?
såklart :)
vilket är det bästa bröllopet du varit på?
mina föräldrars på flygplatsen haha ;D
skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd på skolan pga slagsmål?
mm verkligen.
var är dina syskon nu?
tv:n. ska in här efter mig men måste göra klart detta :P
vad var den senase drömmen nu minns?
drömde om 2 konserter med laleh ;) o att min gitarr försvann där.
vilken tid gick du upp i morse?
halv 11 ca.
vad ska du göra i helgen?
va med ida.
vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
vet ej hinner inte kolla. jossans sms tror ja .
när var du riktigt sjuk senast?
vet ej, är aldrig sjuk.
vem är den senaste kändisen du tog på?
kramade LALEH :D (L)
vad finns i din bakficka?
inget.
har du färglinser?
nej, vanliga.
vad gjorde du klockan 2 i natt?
sov.
vad är det första du gör på morgonen?
gnuggar mig i ögonen :P
vad ska du göra efter det här?
vet ej.. upp o äta eller nåt :P


kram /jull

Kommentarer:

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback