frågor again :)

fullständigt namn:
anna julia maria
Piercingar:
inga inga
Tatueringar:
inga inga
längd:
ca 171,5.
skostorlek:
ca 39.
vikt:
ca 53.
hårfärg:
hmm.. typ, mörkblond, guld, brun.
önskar du att du bodde i något annat land:
ja, vill gärna på i en liten stuga i spanien... hmhmm :)
dricker du:
klart. eller asså inte alkohol, men just nu dricker jag nyponsoppa =)
använder du droger:
nej, varför?
röker du:
nej, varför?
vilken parfym använder du:
jennifer lopez glow after dark.
vad är du rädd för:
höjder!!!!!! aaaaaaaaaaaaaaaah
gillar du att tvätta:
haha nej.
gillar du berg-och-dalbanor?
nej, nej, nej.. kolla två frågor upp så fattar du nog.
filmen du hyrde senast?
hyr aldrig film men den JAG hyrde var nog Säg att du älskar mig.
filmen du köpte senast:
hmm.. pappa köpte high school musical till mig.
senaste låten du lyssnade på:
nån dålig rock-låt på sportson :/
låten du hade på hjärnan:
the worrying kind igår när jag löste korsord :)
låten du laddade ner:
tror det var nån med alicia keys.. nej, massa jazzlåtar... jazz jazz.. (L)
personen du ringde:
ida i morse. :)
personen som ringde dig:
ja du.. det var nog längesen ;D
tv-programmet du tittade på:
nyhetsmorgon i morse :P
personen du tänkte på:
Ida tror jag nog.
För eller emot..?
långdistansförhållanden:
för. eller absolut får man ha det, men kan nog vara krångligt.
uttnyttja någon:
mot mot mot.
självmord:
motmotmot
att använda droger:
MOT!
sex före äktenskapet:
FÖR ;)
köra onykter:
motmot.
förhållanden:
livet bygger ju på kärlek så FÖR FÖR FÖR!
favorit..?
mat:
ojj.. jag älskar mat, har hur mkt som helst: fläskfilé, wok, kinamat, pizza, massa kötträtter, soppa.. m.m.
låt:
oooh, shit, ännu svårare. . laleh-låtar, alicia-låtar, stevie-låtar, alla låtar som betyder något. som laleh uttrycker det: låtar som är mer än bara ''oh baby i lvoe you''.
sak att göra:
jaA.. dansa, vara med kompisar, skratta, lyssna på musik, må bra, .. bara njuta..
sport:
dans (L)
dryck:
hmm.. juice tror jag, eller coca cola, eller nyponsoppa.
kläder:
men vad svårt. byxor, en go tröja, vet inte.
film:
det finns så många filmen att välja mellan, men Bridget- filmerna är svårslagna =)
har du nånsin..
gråtit över en pojke:
(tänker)... kommer inte ihåg att jag har gjort det, men det försvånar mig inte om jag har det.
gråtit över en flicka:
haha ja, kerstin- lågstadiefröken när hon slutade. o massa kompisar.
ljugit för någon:
alla har ljugit, så ja.
varit i slagsmål:
nej..
blivit arresterad:
nej.

antal..
ggr du varit kär i någon på riktigt:
vad menas med på riktigt? jag vet inte.. inte så många.
hjärtan som brustit pga dig:
haha det vet jag inte. har inte haft några ''riktiga'' förhållanden så typ inga.
personer från grundskolan du har kontakt med:
går i grundskolan nu , så några.
har ditt namn varit med i tidningen:
ingen aning. typ ZERO
ärr du har på kroppen:
ett på knät, o ett på näsan som man inte ser som jag fick av en argsint hund när jag var typ 4.
ska bli skoj:
haha sommmmmmar o thailand i vinter:D
ska inte bli skoj:
hm.. ja, när man kommer hem en dag efter skolan o itne har nåt att göra. DÅ är det tråkit. skolan ska också bli tråkigt nu i 2 veckor, fast snart är det ju looooooooov :D
sparar till:
försöker verkligen spara till thailand, men jag är ju inte så bra på dt _:P
dagens dryck:
NYPONSOPPA!
Senaste..
lästa bok:
Linas kvällsbok- mkt bra :P
personen du fick e-mail ifrån:
dom på kanal5.
personen du fick sms ifrån:
josss :)
gången hela din familj åt middag ihop:
igår, typ 1a gången på 3 månader. ahah
saken du köpte:
en mocka latte på espresso house- mkt mustig faktiskt!: )
hur tidigt stiger du upp:
7 på vardagar, typ 10, 11 på helger.
gillar du att slåss:
njaa. jag är rätt aggressiv men jag gillar nog inte att slåss, men jag gillar att KOLLA på slagsmål haha :)
vad har du på dig just nu:
vanliga kläder.
vad ska du göra ikväll:
jadu.. sitter o funderar på det, men det blir väl tvn eller datorn.
är du seriös:
haha, ja! eller ibland.. eller det är olika. om nån är elak eller så kan jag inte skratta åt det, då är jag seriös, eller om det är något allvarligt som har hänt.
vad är du allergisk mot:
nothing :D
var har du ont:
lite huvudvärk faktiskt.
använder du hårspray:
nja, ytterst sällan.
kan du stå på händer:
ja :D
favoritserie:
hmm.. hey baberiba :D
håkan hellström eller the ark:
håkan för texter, the ark för sväng :D
bright eyes eller lars winnerbäck:
vet inte vilka bright eyes är o lars lyssnar jag inte på så ingen.
salt eller socker:
salt då.
gillar du ketchup?
ÄLSKAR ketchup!
är du glad nu?
nej, trött som fanken.
känner du någon som jobbar på sjukhus:
vet inte, kan inte allas jobb som jag känner.
vad dansar du till:
musik som får mig att dansa.
stockholm är..:
väldigt stort för mig men säkert trevligt :) ska dit på konsert snart- YEEEAH!
göteborg är..:
väldigt mysigt. bra shopping o lalehs hemstad :)
kan du sjunga:
alla kan sjunga, men bara olika bra. (:
mer värt än guld:
vänner, familj, musik.
spaghetti eller makaroner:
hmm.. får nog ta spaghetti.
ett land jag helst vill besöka:
THAILAND, men i vinter - då jäklarns!:)

Kommentarer:

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback