Alicia Keys nya CD :D:D:D

79855-87
Jag älskar Alicia Keys. Hon är hur duktig och bra som helst. Hon är helt fantastisk. Så himla duktig på att spela piano, sjunga och göra låtar @--))-----
Och gissa vad? Nu kommer snart nya CD:n i sommar :):):) Så här säger hon om den :
- Jag har många galna idéer och brainstorming, men det kommer vara mycket politiska inlägg och detta albumet kommer mycket fräckare och tuffare.
Jag har även hört att recensenter har sagt att det är för mycket hiphop. Att Alicia har gått över till hiphop istället för soul och sitt ''jag''. Tråkigt :/ Jag älskar Alicia som mest när hon kör soul- r'n'b.

Här är några bilder jag har tagit fram med Alicia som jag tycker hon är väldigt fin och cool på :) ''Me and my piano'' liksom.. lalal .. (8)

Här är alla Alicias skivor :) Mycket, mycket, mycket bra!

1. The diary of Alicia Keys:
1. Harlems Nocturne
2. Karma
3. Heartburn
4. Medley
5. If i was your woman
6. Walk on by
7. You don't know my name
8. If i ain't got you
9. Diary feat. Tony! Toni! Tone!
10. Dargon Days
11. Wake up
12. So Simple
13. When you really love someone
14. Feeling U, Feeling me Interlude
15. Slow Down
16. Samsonite Man
17. Nobody Not really
2. Unplugged:
1. Intro Alicias Prayer (Acapella)
2. Karma
3. Heartburn
4. A Womans Worth
5. Unbreakable
6. How come you don't call me?
7. If i was your woman
8. If i ain't got you
9. Every little bit hurts
10. Streets of New York
11. Wild Horses
12. Diary
13. You don't know my name
14. Stolen Moments
15. Fallin'
16. Love it or leave it alone
17. Welcome to Jamrock
3. Songs in a minor
1. Piano and I
2. Girlfriend Brooklyn Zoo
3. How come you don't call me?
4. Fallin'
5. Troubles
6. Rock wit U
7. A Womans Worth
8. Jane Doe
9. Goodbye
10. Life
11. Mr.Man
12. Never felt this way
13. Butterflyz
14. Why do i feel so sad?
15. Caged Bird
16. Fallin' (Remix)
17. A Womans Worth (Remix)
18. Loving U hidden Track

Jag älskar alla låtar :) Så bra, men mina favoriter är (inte i ordning):
1. Unbreakable
2. How come you don't call me
3. Diary
4. A womans worth
5. Every little bit hurts
6. If i ain't got you
7. Fallin'

79855-91
Alicia har också gjort en låt tillsammas med Christna Aguilera som heter Impossible. Den är jättebra (Y) Christna har skrivit lyrics och Alicia spelar piano. Här är en bild på dom i studion :)

Kommentarer:

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback