frågor- i love!

5 VILJA:

skulle du vilja vara längre? gud be vare mig nej.
skulle du vilja väga mer? ja gud bevare mig ja!
skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut? om jag var lycklig (hmm..) så ja.. :'( buhuuuu
skulle du vilja ha sex med en kändis? ... ehm .. oj, nja, eller nej, eller pass!
skulle du vilja dricka dig full nu? gud bevare mig nej!

10 KAN:

kan du röra på öronen? om ja hjälper till med käken :)
kan du slicka dig på näsan? nej :S
kan du kolla i kors med ögonen? ja. det var ju så svårt o så!
kan dina föräldrar lita på dig? ja, eller ibland ;)
kan du låta bli att prata i 4 timmar? nej.. eller när jag sleepar
kan du vara på en fest utan att dricka? nej, eller alkohol, ja, men inte annat :)
kan dina vänner lita på dig? jaaa.. så klart @--))----
kan du tänka dig att pierca dig i naveln? nej nej
kan du suga? suga? hmhm, ja!
kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? ja, om affären säljer skitdålig grejer.

15 HAR:

har du nånsin ljugit för dina föräldrar? ja, det har man väl allti
har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? ja alltid!
har du syskon? mm, my brotha!
har du nånsin haft sex med någon? nej inte ännu.
har dina föräldrar ljugit för dig? det hoppas jag verkligen inte! det är det värsta jag vet, när folk ljuger. o ja vet när dom ljuger, o det blir synd om dom då för då blir jag JÄVLIGT SUR!
har du varit full någon gång denna månaden? noppsansa
har du redan tröttnat på dom här frågorna? njaa
har du borstat tänderna den senaste timmen? nej
har du pussat någon som är fyra år äldre? 19.. nej.
har du haft ett förhållande med någon som är 4 år äldre? nej
har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? ja, asså ja vill inte men ja har tänkt på att man blir alldeles konstig.. ja tänker mkt
har du ljugit på någon fråga ännu då? nej

20 VEM

vem är dina bästa vän? Ida, jossan, amanda, evelina
vem älskar du? den som älskar mig
vem hade du sex med senast? nobody
vem vill du bli full med? amanda- hon skulle aldirg kunna bli full den!
vem är den bästa artisten? laleh @--))---------- lr massa!
vem pratade du senaste i telefon med? mandis :)
vem har du en liten crush i? just nu, adam brrrrrrrody!
vem är snyggast i hela världen? just nu, adam brrrrody!
vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? MORMOR (L)
vem är snällast i världen? mormor!
vem vill du prata med? mormor!
vem sov du senast med? morm.. nej jag skoja.. hmmh, jossan, eller hon somnade, annars.. ida.
vem såg du senast full? ..... hmmm.. någon på midsommar kanske?
vem vet allt om dig? Ida.
vem kysste du senast? ingen
vem kramade du senast? mamma!
vem kan berätta allt för dig? Ida
vem kan du berätta allt för? Ida


Kommentarer:

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback