Det bästa just nu

79855-113
Det bästa just nu är:

- The Perfect Stranger
mkt bra film med Halle Berry. Kolla in, hoppas den kommer på bio snart :)
- Sommarkvällar
att sticka iväg till någon park eller lekplats med en kompis är det bästa .. jag älskar sommarkvällarna. .
- Pussycat dolls
okej, jag är inte typen som gillar halvnakna tjejer jucka mot kameran men jag tycker programmet är roligt att kolla. tjejerna är ganska bitchiga och fjolliga men det är ändå kul att kolla på när dom dansar och sjunger.. ikväll kl 22 på 3an :)
- George Michael i Globen
Helgen efter midsommar ska jag till globen och kolla på george michael :) jag och familjen o en annan familj. ååh vad kul :) han är bäst!
- Midsommar
måste ju säga midsommar.. så myyyys.. ja, simon, adam o evve , hoppas vi får dt kul :) jordgubbar också.. mm..
- Sommarshopping
Ida, vi måste åka till GBG, jag vet, men vi MÅSTE ÄNNU MER till Ullared. ta bussen och det är hur billigt som helst.. åh vad kul :)
- Stuga
att ha en stuga på sommaren är helt perfekt.. jag ska vara i idas stuga också ska ida vara i min stuga, eller i farfmor o farfars, vi ska ha den en vecka :) .. roligt.. mysssssssss..

Låt som rullar: Timbuktu- Karmakontot

Kommentarer:

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback