Vilken Mischa-frisyr passar henne bäst?


Vilken frisyr tycker du passar Mischa Barton bäst? Hon har haft många frisyrer genom åren. I början av OC hade hon mellanlångt, sedan i säsong 2 hade hon väldigt kort, sedan i 3an väldigt långt. Jag kan förklara varje bild lite grann.
1. Långt, brunt svall. Färgade håret för första gången.
2. Våfflat hår i ljusbrunt, normallångt.
3. Mischa är liten och har kort page.
4. I säsong 3 av OC har hon hårförlängning i mörkblond med fläta.
4. Blondare hår med hög lugg.
5. En ung Mischa med vanligt, bakåtslickat hår.
6. Mischa går över till lite orange-brunt hår. Det är väldigt långt.
7. I OC med plattat förlängningshår.
8. Min favorit! I säsong 1 har hon lite kortare lugg och lagom långt hår i en hästsvans!
79855-166
Japp, that's right. Här gillar jag hennes hår bäst :) Vad tycker du nu, tyck till!

Kommentarer:

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback