new questions!

Personligt

vad heter du: Julia!
vad hade dina föräldrar tänkt att ge dig för annat namn: ja du.. jag har frågat dom massvis med ggr men dom kan aldrig säga något annat, för mamma visste hela tiden att det skulle bli en tjej och hon bestämde Julia, men pappa ville malin. kille vet jag inte för som sagt, mamma visste att det skulle bli en tjej. men oliver eller simon tror jag:)
vart bor du: i mitt radhus i thn.
hur lång är du: ca 172 cm.
ögonfärg: blå.
hårfärg: typ.. mörkblond.
civilstånd: :(

kläder

vad använder du just nu för jacka: använder inga jackor på sommaren.
vad använder du just nu för skor: massa olika ballerina.
favoritfärg på kläder: har aldrig tänkt på den frågan, men.. ja, jag vet inte
hur mycket köper du kläder för i månaden: inte mkt.
vad har du för jeansstorlek: hmm.. typ 32, eller jag vet inte, kan inte storlekar, men jag tror 32.
vad har du för skostorlek: 39.
vad har du för tröjstorlek: XS eller S

senaste person som

du sov i samma säng som: sofie!
du pratade med: victor
du gick på bio med: längesen.. men ida.
du gick på stan med: inte stan, men överby med mamma.
du kysste: hmmm.. kmr inte ihåg.
du kramade: pappsen.
du fick sms av: pappsen
du ringde: ida, men ingen svarade.
ringde dig: hmm.. typ mamma.
du dejtade: haha, long time ago!
skickade ett e-mail till dig: vet ej


Kommentarer:

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback