loveloveLOVE

79855-140
Jag bara ällllllllllskar dans! jag vill bara dansa dansa dansa dansa. jag vill dansa! och jag vill sträcka på mina ben och jag vill spänna och jag vill blunda och jag vill lyssna och jag vill lyssna på musiken och jag vill bara daaaaansa. i höst blir jag och ida ledare  för småbarnen i NIF och då jävlar ska det bli kul! Eller vi får ju inte göra för svåra danser, jag vill ju helst göra som dom gör i denna film, Step Up, men det blir det ju icke sa Nicke. step up är verkligen jättebra. jag tyckeri nte killen är så snygg som alla säger men åååå dansen! stegen.. spänsitgheten.. åh, jag var tvungen att gå in och duscha efter filmen (hade inte duschat på morgonen) och jhag var bara tvungen att dansa I duschen. och sedan kom jag ut ur duschen och fortstte in till mitt rum och herreGUUUUD... ''dansa, dansa, rör på hela kroppen, dansa, dansa, du och jag är toppen!''

jull

Kommentarer:
Postat av: amanda

vad kul o bli dansledare..:) ska ni ha en grupp själva då?
kram


Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback