frågor : )

SKULLE DU HELLRE

pierca näsan eller tungan?
hm.. näsan då
vara seriös eller rolig?
rolig rolig!
dricka röd eller grön mjölk?
grön
brinna upp eller drunkna?
brinna upp
umgås med dina fiender eller föräldrar?
jag älskar att bråka och tjaffsa, så fiender på ett sätt, men ibland kan det vara skönt att prata med mamsen och papsen så.. ja, båda!

SVARA ÄRLIGT

tycker du om någon?
det är klart. jag tkr om mååånga @--))-----
sol eller måne?
sol
vinter eller höst
höstkläder, vintermys
vänster eller höger?
vänster
soligt eller regn?
soligt.. fast jag älskar regn
vaniljglass eller chokladglass?
vanilj! mm

OM DIG

hur mycket är klockan just nu?
21.23
fullständigt namn?
anna julia maria strandlind
vart vill du bo?
i en stuga
hur många barn vill du ha?
2, 3 något
vill du gifta dig?
spelar ingen roll, kanske
rullar du spaghettin eller skär du den?
inget av dom, äter rakt av
har du ätit sushi?
nej, anders lovat mig att vi ska äta det i thailand:D
favoritglass?
hmm.. vanilj
hur många sorters flingor har du i skafferiet?
räknar inte
humör?
kind of trött

SENASTE 24 TIMMARNA

kysst någon?
noo
sjungit?
klart
kramats?
klart
känt dig fånig?
alltid
saknat någon?
alltid
dansat galet?
klart
klippt håret?
nopp
gråtit?
no
ljugit?
alltid.. nej, ja skoja, nej

GREJER

har du någonsin blivit jagad av polisen?
nej
har du en hund?
ska få!
sover du helst med någon eller själv?
båda..
tror du på spöken?
kanske, ibland.

Kommentarer:

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback