frågoooooor :)

vilken namn lyssnar du till?
julia eller jull.. eller maaood!

vad vill du bli när du blir stor?
bra på nånting

vem är din favoritlärare?
hmm.. pierre nog, fast jag har han inte i något ämne, men han är jävligt social o rolig.

vilken ämne hatar du mest?
so just nu.

vilken låt förknippar du mest med lycka?
november- laleh, men det finns månnnnga

vad luktar din tvål på toaletten?
hallon i think :)

vilket schampo använder du?
gliss eller sunsilk

brukar du skriva saker på duschdörren när den immat igen?
nej, men däremot spegeln ibland, men mamma har sagt att jag inte får det haha

fönar du håret eller låter du det självtorka?
SÅ fåfäng är jag inte, nej, jag kammar det , sen får det vara bra

hur många gånger i veckan tvättar du håret?
varje dag, duschar varje dag så.

avänder du spray/vax i ditt hår?
nopp

hur ofta klipper du dig?
alldeles för lite

om jag ger dig tusen kronor, vad skulle du köpa då?
shit.. ingen aning

hur mkt pengar får du i månaden?
1050 kr.

har du nånsin känt dig rik?
självklart

har du fräknar?
får det på sommaren så jaaa :)

har du acne?
jaaa :(

plockar du dina ögonbryn?
jaaa

hur ofta rensar du öronen?
när jag känner att det behövs

vilken färg har dina naglar?
avskavt rosa, usch

sminkar du dig?
nja, ibland, om det är något speciellt evenemang eller så haha :)

vilken egenskap krävs för att du ska falla för någon?
humor, ärlighet, social, snäll

vad har du för pyjamas på dig när du sover?
pappas gamla tröjor, förstora för mig, och sköna :)

använder du solglasögon?
nej.

Kommentarer:

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback