..

jag blir så trött på folk som är så.... uptighta! som inte fattar att man skämtar, att ibland kan hela världen gå under så fort man säger en liten småsak. syftar inte på några speciella människor eller så. jag bara känner att.. ja jag vet inte.. det blir så jobbigt med folk som inte bara kan vara.. jag har varit själv sån förr men nu känner jag att andra folk blir såna och jag vill bara skriva av mig av mig av mig av mig och skrivvvva.. vet inte riktigt vad det är med mig men jag blir bara så trött ibland.

jaja, här är en lista på 3 saker jag gillar som är lite... ja konstiga, elleri nte konstiga men saker som är förut om typ vänner, familj och musik. (inte i ordning):

1. brevlådor - jag älskar brevlådor. speciellt såna ute i stugor som folk har målat själva. så myyysigt.
2. allsång på skansen - maia hirasawa, salem al fakir och andra stjärnskott har stått på scnen och laleh skulle vara med men hon kunde inte :(:(:( tråkigt. men tisdag idag och allsång :) perfa.
3. trisslotter - jag köper ibland 5a-lotter och jag tkr det är jättekul att sitta och skrapa. oftast vinner jag 5 kr och då köper jag en ny trisslott för pengarna och sen har jag slösat ut pengar på ingenting. men det är ändå kul :)

jull

Kommentarer:
Postat av: idd

hhaahha, stinglisg du är! jag skojde ju också!


Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback