Bra film!

79855-151
Jag vill tipsa om en jättebra film som heter Candy. Först tänker man ju candy-knark- ja, filmen handlar om knark. Och det gör den också, men Heath Ledgers flickvän i filmen, som spelar av Abbie Cornish, heter Candy och tillsammans knarkar dom nästan sönder sig själva. Helt plötsligt blir Candy gravid, och hon och Dan slutar med knarket. Dom blir helt galna och tillslut tar dom knark ändå. Hon får missfall.
Om ni vill veta slutet kan ni läsa det här: Dan och Candy gör slut, dom inser att lever dom ihop kommer dom bara knarka ihjäl sig. Candy åker in för rehabilitering och Dan börjar jobba på en restaurang.
Mycket stark film, enligt mig. Den handlar om knark, sex, kärlek, bråk och hemska grejer. Värd att se. Hoppas att man inser efter denna film att KNARK ÄR SKIT!
Heath Ledger är briljant, och Abbie Cornish likaså. Dom passar väldigt bra ihop :)
Jag har alltid tyckt Heath är så snygg! Kolla bara här:

Kommentarer:

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback