Tisdag fuck!

åh, fan, jag haaaaatar tisdagar! alltid så jävla tråkiga! här är vad jag tycker om veckans alla dagar:
Måndag*
Tråkig. Alla har kommit tillbaka efter helgen och man kanske har saknat någon. Kul i typ 10 minuter. Sedan trögt. Kommer hem, dator hela dagen. Tråkigt, intetsägande.
Tisdag*
Tråkigaste! Tisdagar är så jääävla långa. Och tråkiga. Går till halv 4 idag i skolan :S typ dator eller läx-dag.
Onsdag*
Lillelördag. Brukar vara bra på tvn. Onsdagar är rätt sköna för då känner man att man har gått halva skolveckan.
Torsdag*
Goa. Går bara till 2 idag. tänker ''åh, gött, fredag imorn!''. är med ida efter skolan.
Fredag*
Need i say more? Jätten, godis, tidningar, god mat, ååh, thank god it's friday liksom!
Lördag*
Typ shopping-dag eller vara med kompisar. Ändå ångest för att det är söndag imorn.
Söndag*
Fett hår och pyjamas-dag. Alltid äcklig middag, typ avancerad kötträtt. hatar söndagar! tråkigt väder och ångest. sedan börjar det med skola igen :/

idag ska jag och ida dansa kanske. Hon ska till norge så hon måste packa. spanskaläxa också :/ orkaaaaar inte! fan. hatar tisdagar.
pusshej

Kommentarer:
Postat av: Idd

Need i say more?
HAHAHAHHHAHAHA bra engleska där! ;) inte


Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback