svettig dag..


Hej hopp!
Idag åkte jag till ida och vi dansade, började på en dans till Chicago-tema som vi ska ha  :) Känns rätt bra.. Sedan åkte vi och ''jobbade'' i hennes fasters trädgård. ida sommarjobbar där. åkte först till ICA och köpte tidning och godis och lite så. köpte OKEJ. bra tidning. har aldirg köpt den så där mkt förut, typ 2 ggr i nödfall, men nu var den riktigt bra. jag älskar ju musik så :) <3
skulle hyrt film idag också på ICA, men det stängde kl 10 och ida var tvungen att duscha före och det kunde hon inte för alla i hennes familj duschar så vi ska kolla en annan film nu. men nu kollar hon på tv, så det är en tidsfråga när hon kommer.. haha
imorn jätten igen (tradition varje fredag) och sedan ska hon klippa sig. sen på kvällen TACOS:D:D:D sa mamma, sen blir det väl med ida igen... tror jag?
lördag ska jag träffa mandis igen!:) våra föräldrar ska ha kräftskiva så amanda ska sova hos mig och vi ska mysa lite :) ska bli mkt mysigt..
nej nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. typ kolla runt på bloggar och lyssna på musik.
ha det bra!
pusshej!

Spår som rullar: Bo Kaspers Orkester- Vi kommer aldrig att dö

Kommentarer:

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback