Skoooor..


Ja.. jag, liksom dom flesta tjejer gillar ju skor. Eller ibland gillar jag skor, det är olika dagar. Men just nu inför hösten pratar ju alla om ''åååh, höst, kom nuuu!'' eller ''shit! jag måste skynda mig till affärerna och kolla höstens nyheter!''.. Visst, det är kul, men sådan hets? Nej, lugn..
men skitsam.. jag tänkte prata om SKOR nu.. har kollat runt lite och jag är inte personen som klackar runt i höga stövlar eller pumps. Nej, jag är lite mer platt stövel eller svarta låga skor med lite svart och grått i klädsel till, halsduk. Jag är lite anonym. Eller neeeej, jag vet inte, gud, jag kan inte prata om mig själv. Jag har olika stilar varje dag, men på hösten är jag inte så värst märkvärdig.
Men i alla fall! Jag har tagit fram några skor som jag tycker är fina. Det är:
* Gråa pumps från Skopunkten, 249 kr. Tycker klacken är lite låg om man ska vara ''PUMPS-TJEJEN!'', men annars väldigt höstig och fin.
* Svart stövel, Skopunkten, 399 kr. Den här köpte jag förra året, har den säkert uppe i garderoben, men dom är trasiga tror jag, vet inte riktigt. Dom här gillade jag. Köper nog nya till hösten, men säkert några liknande.
* Röda ballerina från Din Sko, 180 kr. Rött är coolt, även på hösten. Ja.. dom här var väl fina.
* Svarta ballerina, 240 kr, Din Sko. Dom här är nog JAG. Fina.

Kommentarer:

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback