lördaaaaaag :)

hello hej :)
idag gick jag på matchen. jag ringde evve och frågade om vi skule va, och hon sa ''jag ska på victors match med pappa och alex kl 14''. jag sa ''jamen vad bra, det ska jag med!:)''. så jag cyklade dit och kollade. mmm, vilka snyggingar som spelade. ... mmmm :).. mamma kom sen också.
cyklade hem, köpte veckans nu! på jätten och åkte hem och solade. evve o dom kom sedan. men inte katti o kickan , dom sa att '' dom var tvungna att åka iväg o greja med någotä''. oc hsedan var det det bästa.. dom kom med bilen på ''i feel good''-musik och kickan hade klätt ut sig till james brown i grön dress och katti med leopardkläder och klackskor och solglasögon och lång, lockig peruk och stod och dansade till i feel good. vad vi skrattade, haha. så jävla bra o så roligt! kickan hittar på så mkt. sedan tycket hon att pappa var sveriges james brown så hon tog på honom en dress och ''döpte'' eller vad man säger, eller invigne, eller adlade? eller något och sa ''slå med flaggstången i golvet 3 ggr så är du här med nu Sveriges James Brown''. haha, roligt :) och thomas som jobbar på ett tryckeri hade tryckt kalsonger och t-shirt till pappa, och ett linne trill sture med james brown på och lite så :9 hehe kul.
nu sitter jag här med evve och vi ska upp o äta cheesecake :) gött!
puss o kram
jull o evv


Kommentarer:

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback